Locatia si data de livrare este Selecteaza locatia si data de livrare București 2024-03-19
Livrare Flori în toată țara
Lun-Dum: 8:00 - 21:00
RON
RO
0
Locatia si data de livrare este Selecteaza locatia si data de livrare București 2024-03-19
0
Lun-Dum: 8:00 - 21:00
  1. Acasa
  2. /
  3. Termeni şi condiţii

Termeni şi condiţii

 
Definiții

Comandă - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Titular prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate și Titularul este de acord să primească aceste produse și să facă plata acestora.
Curier  – orice angajat sau companie contractată care prestează servicii de curierat.
Destinatar – persoană fizică/persoană juridică care va primi produsele din comandă
Interval de livrare – o perioadă de timp setată pe site-ul web, în care se execută livrarea.
Oră fixată – perioada de timp aleasă strict de dvs pe care noi suntem obligați s-o respectăm. Ora fixată este contra cost, iar prețul variază pentru ore diferite din zi sau noapte. 
Produse – orice produs afișat în site-ul web și menționat în comandă, ce urmează a fi furnizat de către vânzător, destinatarului
Vânzător/Companie – OkFlora România
Titular – persoană fizică/persoană juridică sau alta entitate juridică ce emite o comandă.

I. Dispoziții Generale

1. Înainte de a folosi site-ul nostru, vă rugăm să citiți cu atentie, termenii și condițiile de utilizare. Vizitarea site-ului www.OkFlora.ro sau utilizarea (cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții, care -constituie conventia (contractual)dintre parti.
2. Utilizarea serviciilor furnizate de prestator echivaleaza cu acordul explicit fata de acesti termeni. Prin inregistrarea sau utilizarea serviciilor, clientul este de acord cu faptul ca a citit si a inteles pe deplin urmatorii termeni de utilizare si ca prestatorul nu va fi tras la raspundere pentru pierderi, in nici un fel, pentru clientul care nu a citit termenii de prestare a serviciilor 3. Prin plasarea unei comenzi, clientul accepta in mod automat -termenii si conditiile enumerate mai jos, indiferent daca acestia au fost cititi sau nu.
4. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni de utilizare fara notificare prealabila. Este de asteptat ca clientul sa citeasca toti termenii, inainte de a plasa o comanda pentru a se asigura ca este la curent cu orice schimbare intervenita sau orice modificari viitoare. Cu toate acestea, in cazul in care are loc o modificare materiala, esentiala, prestatorul va incerca sa furnizeze o notificare, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a oricaror noi conditii. Ceea ce constituie o schimbare materiala va fi la latitudinea exclusiva a prestatorului, iar orice modificare va fi mentionata numai pe aceasta pagina.
5. Comenzile sau cererile pentru oferta de preturi vor fi furnizate exclusiv prin utilizarea formularului de contact pus la dispozitia clientului pe acest site, pe aplicatia Ok Flora, prin telefon sau e-mail. Clientul are obligatia de a furniza date corecte si cat mai precise cu privire la produsul dorit. Prestatorul nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre client a unor informatii incorecte sau incomplete.
6. Termenele de livrare a serviciilor/durata contractului se discuta pentru fiecare cerere in parte si sunt cuprinse in contractul de prestari servicii.
7. Toate prevederile termenilor care, prin natura lor, ar trebui sa supravietuiasca incetării contractului vor continua sa isi produca efectele, inclusiv si fara a se limita, la dispozitiile privind proprietatea, excluderea garantiei, plati scadente si limitarea raspunderii.

 

II. Produse/ Politica de prețuri

1. Serviciile oferite de către OkFlora România și anume necesită achitarea
2. Toate lucrările și mărfuri prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare. Poza produsului pe site este cu titlu de prezentare. Culorile pot varia in functie de mai multi factori, precum: de efectul luminii în timpul pozării, dispozitivul de pe care vizualizați, editarea imaginii, etc și se pot diferentia fata de  produsul final.

Fiecare compoziție floristică are caracter individual și poate să difere prin ambalaj, exterior, mărime, etc. În functie de factorii sezonieri, stocurile disponibile sau tehnicile de lucru folosite, sunt posibile anumite modificari privind numărul, sortimentul plantelor/florilor. Astfel produsul final poate să difere de cel ilustrat pe site sau oriunde în reteaua de internet. Cu toate acestea, în cadrul fiecărei compoziții floristice va fi depus efort maxim ca să fie respectată întocmai valoarea produsului final și aspectul/caracteristicile generale.
In cazul in care, in stocul actual la momentul inregistrarii comenzii, nu exista un anumit sortiment de plante/flori sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele optime, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca modificarea este esentiala, vom face toate demersurile spre a contacta Cleintul si a-i solicita acordul pentru aceste modificari.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
In situatia in care Prestatorul nu reuseste, in ciuda eforturilor depuse, sa contacteze Clientul prin mijloacele de comunicare utilizate anterior,  acordul Clientului privind modificarile ce se impun in realizarea si livrarea produselor va fi considerat subinteles. 3. Achitarea pretului pentru confecționarea și livrarea compoziției floristice precum și vânzarea și livrarea produselor adiacente se efectuează, integral, de cumpărător în avans  prin orice mijloc ales din rubrica "Mod de plată" din site sau propus de catre operator, excepție facand-o comenzile luate pentru buchetul miresei, decorul nunților, cumetriilor.
4. Valoarea minimă a comenzii inregistrata pe site este de 89 RON.
5. Răspunderea www.OkFlora.ro în urma pretențiilor asupra serviciilor sau îndeplinirii lor se limiteaza doar la suma achitată de cumpărător.
6. În cazul aparițiilor unor modificări în comandă prin adăugarea unor produse suplimentare, modificarea textului de felicitare, etc., Clientul este obligat să ne anunte, telefonic, prin email sau prin prezentarea personala la sediul OK FLORA, cu minim 5 ore înainte de livrarea comenzii. În cazul nerespectării acestei conditii, , OK FLORA nu isi va asuma răspunderea fata de modificarile dorite si solicitate de catre Client.. In cazul in care Clientul notifica Prestatorul cu doar 4 ore inainte dorinta de modificare a buchetului din comandă, el va trebui să fie achitat integral.
7. Anularea unei comenzi poate fi efectuată doar prin telefon sau la sediul Prestatorului, cu minim 5 ore inainte de ora stabilita pentru livrare.
8. Comenzile pentru aceeași zi și următoarea noapte se preiau până la ora 20:00.
9. În cazul încălcării de către cumpărător a condițiilor date, magazinul online are drepul să oprescă îndeplinirea serviciilor, pâna la înlăturarea încălcărilor și compensarea daunelor suportate de magazin în urma acestora sau să rezilieze înțelegerea de prestare a serviciilor, informând despre aceasta cumpărătorul pe adresa electronică oferită la perfectarea comenzii.
10. www.OkFlora.ro nu poate fi penalizată pentru nerealizarea serviciilor adiționale gratuite precum: expedierea confirmării SMS a livrării, expedierea pozei la livrare pe adresa de email a clientului, livrarea cardului de felicitare.
11. Plasarea comenzilor online (pe site) este posibilă 24/24, 7 zile din saptamână.
12. Potrivit legii romane in vigoare, bauturile alcoolice nu pot fi comercializate catre minori. Ca atare, Cumparatorii care plaseaza o comanda pe www.okflora.ro ce contine produse cu alcool trebuie sa aiba cel putin 18 ani. Ok Flora nu verifica varsta cumparatorilor insa le aduce in atentie, ca prin acceptarea Termenilor si conditiilor cumparatorul asigura ca are varsta legala pentru a achizitiona produse care contin alcool si ca acestia stiu ca nu pot cumpara bauturi alcoolice daca sunt minori. In cazul in care se doveste ulterior plasarii comenzii, prin orice mijloace, ca nu este indeplinit criteriul varstei, Ok Flora  isi rezerva dreptul de a anula comanda.

III. Plata produselor

1. Achitarea comenzii poate fi efectuată online, cu cardul prin intermediul sistemului de plată PayU, prin PayPal sau prin transfer bancar. De asemenea, plata poate fi efectuată la momentul livrării, în numerar. Este necesar ca produsele comandate să fie plătite în întregime în avans, iar livrarea se va realiza numai după ce plata a fost recepționată.
1.1 Datele juridice ale companiei care deserveste comenzile livrate in Bucuresti sunt: 
Companie: "S.C. OK FLORA APLICATION S.R.L."
 CUI: RO42904506
Nr. ORC: J40/9709/12.08.2020
Adresa de facturare și sediul: București, Sector 2, str. Cernăuți nr. 46, bl A15, sc. 2, et. 8, ap. 105
IBAN: RO11INGB0000999910571870
Banca: ING Bank
Telefon: +(40) 374 004 000; +(40) 758 400 400
Email: info@okflora.ro
Sediu Social: București, Sector 2, str. Cernăuți nr. 46, bl A15, sc. 2, et. 8, ap. 105.

1.2  Datele juridice ale companiei care deserveste comenzile livrate in restul tarii sunt:
Companie: "S.C. OK FLORA WEB S.R.L."
 CUI: 48412553
Nr. ORC: J40/12027/29.06.2023
Adresa de facturare și sediul: București, Sector 2, str. Cernăuți nr. 46, bl A15, sc. 2, et. 8, ap. 105
IBAN: RO87INGB0000999914078798
Banca: ING Bank
Telefon: +(40) 374 004 000; +(40) 758 400 400
Email: info@okflora.ro
Sediu Social: București, Sector 2, str. Cernăuți nr. 46, bl A15, sc. 2, et. 8, ap. 105

IV. Serviciul de livrare Bucuresti /Ilfov si alte localitati 

 

1. Termenele de livrare a serviciilor/durata contractului se discuta pentru fiecare cerere in parte si sunt cuprinse in contractul de prestari servicii/comanda ferma.

2. Livrăm flori și cadouri pe toata suprafata României. Costul unei livrări este diferită pentru fiecare localitate.
3. În București, precum și în zonele limitrofe ale orașului, comanda se livrează în 2- 5 ore, după achitarea acesteia.
4. În alte regiuni (excepție București și județul Ilfov) livrarea va fi efectuată in decurs de 2-6 ore, dupa achitarea comenzii.

Ok Flora nu poate garanta ora si ziua dorite de catre Client pentru livrarea produselor proaspete la destinatar. Insa isi asuma solutionarea eventualelor situatii de intarziere/imposibilitate a curierului de a livra, prin aplicarea sistemului de livrare repetata. Totodata, Clientul are posibilitatea de a opta pentru o livrare a unor produse proaspete de catre o florarie locala partenera Ok Flora. In situatia in care niciuna dintre aceste variante nu sunt agreate de catre Client sau, din motive imprevizibile, care nu depind de Ok Flora, nu asigura onorarea comenzii, Ok Flora va proceda la restituirea totala/partiala a pretului achitat de catre Client.

In cazul in care Clientul opteaza pentru varianta in care produsul sa fie pregatit si livrat de catre un partener local Ok Flora, Clientul isi asuma ca produsul – aranjament floaral – sa nu fie identic cu cel prezentat in poza de pe site, avandin vedere urmatoarele posibile motive: florile/plantele sunt produse sezoniere, stocul disponibil al partenerului Ok Flora poate varia, in functie de regiune/perioada a anului, produsele auxiliare si accesoriile pot varia in functie de stocul disponibil.

Ok Flora isi asuma ca toate aceste aspecte sa fie communicate Clientului, inainte de realizarea si livrarea produsului.

Ulterior receptionarii acordului, din partea Clientului, privind modificarile din continutul si realizarea produsului, Ok Flora nu isi mai asuma obligatia de livrare repetata, retur al produselor sau restituire a pretului achitat. In mod exceptional, Prestatorul va asigura livrarea repetata sau retur/restituirea totala/partiala a pretului, in situatia in care produsul livrat de catre partenerul local va prezenta nereguli, precum: plante/flori ofilite, rupte, neconforme, potrivit criteriilor convenite de catre parti sau produse auxiliare/accesorii neconforme.

5. În cazul în care Clientul nu cunoaște adresa destinatarului, acesta ne va comunica numărul de telefon la care destinatarul poate fi apelat. Ulterior, împreună cu el fiind stabilită data, locul și ora livrării. Dacă destinatarul refuză să primească florile din orice motiv, livrarea se consideră executată și pretul nu se restituie.
6. La solicitarea livrării comenzii în baza numelui de pe facebook, compania OkFlora garantează returnarea în totalitate a pretului către titularul comenzii în cazul în care persoana nu va putea fi găsită. Dacă destinatarul refuză să primească florile din orice motiv, livrarea se consideră executată și pretul nu se restituie. Dacă destinatarul refuză să ne pună la dispoziție datele cu caracter personal, livrarea se consideră anulată, iar Clientului i se va returna pretul.
7. Livrarea în orașul București precum și în zonele limitrofe ale acestuia, se efectuează în decurs de 2-5 ore după plasarea și achitarea comenzii. Livrarea se efectuează în intervalul de ore indicat de catre Client, pe parcursul completării comezii pe site.
8. La executarea comenzii cu livrare în hoteluri, campinguri, etc., cumpărătorul indică numărul camerei și numele de înregistrare a destinatarului (sau un grup, de exemplu – domnul și doamna). Comanda în hotel poate fi livrată doar până la recepție. Din motiv că în multe hoteluri nu este permisă trecerea serviciilor de livrare mai departe de recepție, livrarea la recepție la data stabilită se consideră ca fiind comandă executată. Nu răspundem pentru intârzierea comenzii sau imposibilitatea livrării ca urmare a adresei greșite a hotelului, sau a plecării mai devreme a destinatarului din hotel, shimbării numarului apartamentelor etc.
9. Exactitatea livrării depinde de datele despre destinatar, pe care Clientul ni le pune la dispoziție. De acea, vă rugăm să îndepliniți atent ancheta, și dacă este nevoie să menționați în comentariile comenzii datele specifice (codul de la ușa scării, în care departament lucrează etc.).
10. Curierii OkFlora livrează doar produsele de pe www.okflora.ro. Nu livrăm alte cadouri transmise de către Client sau alte persoane terțe. 
11. Costul unei livrări este diferită pentru fiecare localitate. În București livrarea simplă, în intervalele de timp disponibile pe www.okflora.ro, este gratuită pentru produsele florale. Pentru celelalte localități, inclusiv zonele limitrofe ale Bucureștiului, livrarea este contra cost. Vă rugăm să verificați pagina https://okflora.ro/cum-livram pentru prețurile diferentiate. 
11.1 Buchetele si aranjamentele florale beneficiaza de livrare gratuita in Bucuresti. Pentru produsele aditionale (ex. jucarii de plus, baloane, dulciuri, bauturi si produse care nu contin flori sau aranjamente florale) livrarea este contra-cost.
12. Clientul r trebuie să indice adresa exactă a destinatarului. În cazul în care acesta nu cunoaște adresa de livrare, compania „OkFlora” își rezervă dreptul de a apela destinatarul pentru a afla adresa exactă a livrării. În cazul oferirii de date greșite sau incomplete necesare pentru executarea livrării, lipsa destinatarului la adrea indicată, Clientul va fi anunțat despre schimbările apărute în status-ul comenzii, iar destinatarul va fi apelat pentru a confirma corectitudinea datelor de livrare. În cazul în care destinatarul se află la altă adresă, buchetul va fi livrat,cât mai curând posibil, la adresă noua, insa numai după ce Clientul va achita suma pentru livrarea repetată:

  • 49 RON - costul pentru oraș;
  • Pentru celelalte destinații livrarea repetată constituie suma livrării inițiale.
  • În cazul în care destinatarul nu este la adresa indicată și/sau nu este disponibil, buchetul revine înapoi la companie. Pe parcursul a 72 ore, dacă destinatarul nu poate fi gasit nici cu ajutorul Clientului, comanda se consideră livrată și pretul nu se restituie.

 

V. Politica de returnare. Reclamatii si solutionarea litigiilor

1. Dacă clientul nu este mulțumit de felul în care a fost executată comanda sau de calitatea produselor livrate, vă rugăm să vă adresați în termen de 24 ore din momentul livrării. Dat fiind că florile sunt un produs ușor alterabil nu vom fi în stare să înlocuim produsul sau să returnăm suma achitată dacă nu vom fi informați in timp util despre acesată problemă. În cazul neîndeplinirii comenzii corect perfectate și achitate din vina serviciului OkFlora.ro garantăm returnarea în totalitate a sumei achitate.

In situatia in care, dupa evaluarea situatiei  partile convin aplicarea prevederilor privind restituirea pretului, Ok Flora isi asuma restituirea integrala a pretului numai in situatia in care Clientul va returna toate produsele neperisabile, in starea in care au fost receptionate la destinatie. In caz contrar, daca Clientul opteaza pentru pastrarea produselor neperisabile, Ok Flora va aplica politica restitirii partiale a pretului, in concret, Prestatorul va restitui exclusiv valoarea produselor perisabile care s-au dovedit a fi neconforme, la momentul efectuarii livrarii. 2. În cazul anulării comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantăm returnarea pretului achitat Taxa bancară va fi dedusă din suma returnată.
3. Procedura și termenii de reîntoarcere a banilor depinde în totalitate de metoda de plata aleasă la efectuarea comenzii. Dacă metoda de plată a fost efectuată prin achitarea cu cardul, returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea.
4. La comenzile cu produsele adiționale contra cost (livrarea specială, ora fixată, etc.): la nerespectarea parametrilor nerespectați în comandă, OkFlora face returul parțial al pretului pentru serviciul omis. 
5. Prin intermediul platformei www.okflora.ro, oferim servicii conforme cu prevederile legilor romane, in special Legea 365/2002 privind comertul electronic si Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor in cazul contractelor incheiate la distanta. 
5.1 Termenii si conditiile de utilizare a platformei www.okflora.ro sunt conforme cu legislatia romana. In cazul aparitiei unor neintelegeri, se va incerca in primul rand o rezolvare pe cale amiabilă in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea plangerii la sediul S.C. OK FLORA APPLICATION S.R.L pentru comenzile cu deservire in Bucuresti si S.C. OK FLORA WEB S.R.L. pentru comenzile cu deservire in restul tarii. Daca nu se ajunge la o intelegere in acest termen, litigiile dintre parti vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din municipiul Bucuresti.



VI. Forta majora

 

1. In cazul in care un eveniment considerat forta majora impiedica o parte sa isi indeplineasca obligatiile contractuale, indeplinirea obligatiilor va fi amanata pe durata existentei fortei majore. Aceste evenimente scutesc partea de indeplinirea obligatiilor sale doar daca determina imposibilitatea indeplinirii cerintelor contractului, nu si daca executarea devine mai dificila sau mai costisitoare.

Ok Flora si partenerii acesteia nu pot fi tinuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect in cauze care nu depinde de vointa acestora. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic, lipsa functionarii conexiunii la internet/ telefon, virusi informatici, accesul neautorizat in sistemeleOK Flora, erorile de operare, precum si orice alte cazuri de forta majora stipulate de legislatia in vigoare.

 

VII. Obligatia de confidentialitate a datelor cu caracter personal

 

3. Furnizorul va păstra confidențialitatea datelor tuturor clientilor sai, a numelor de utilizator/nume și a parolelor Clientului. Furnizorul nu va împărtăși aceaste informatii si nici nu le va instraina, contra cost, catre terte persoane.
4. Va rugam sa cititi cu atenție politica de confidențialitate a site-ului nostru, deoarece explică modul în care colectăm și folosim informațiile despre Clienții noștri.
5. Prin contractarea serviciilor noastre, Clientul este de acord ca Prestatorul sa poata folosi datele sale cu caracter personal, in modurile descrise în această politică de confidențialitate, conform Regulamentului Parlamentului European și Regulamentului Consiliului 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, care a intrat în vigoare la 24 mai 2016 se aplica incepand cu data de 25 mai 2018
6. Notiunea de „Date personale” se refera la „orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau Identificabilă”, așa cum este definită în articolul 4 (1)(1) din GDPR. Categoriile și tipurile de date cu caracter personal prelucrate de Prestator sunt enumerate în anexa A.
7. Notificarea privind confidențialitatea reglementează colectarea, stocarea și utilizarea informațiilor personale colectate de către Prestator, prin intermediul instrumentelor sale, a site-ului web și a oricăror terțe părți cu care Prestatorul colaboreaza in scopul aducerii la indeplinirii a obligatiilor contractuale.Prestatorul utilizează informațiile Clientului pentru a furniza orice informații și servicii pe care acesta le-a solicitat sau pentru orice produse pe care le-a comandat, in scopul de:

• a-i permite să administreze un cont în beneficiul Clientului.
• a-i permite să primească plata pentru produsele și serviciile furnizate
• a-i permite să răspundă la Comunicările din partea Clientului, etc.
8. Informațiile personale sunt prelucrate numai în in temeiul unui interes legitim, acela de a furniza Clientului produse și servicii. Accesul la aceste date este permis numai personalului autorizat. Prestatorul va pastra siguranta informatiilor Clientului prin luarea masurilor tehnice si organizatorice adecvate impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si a pierderii, distrugerii sau deteriorarii accidentale. Prestatorul nu va instraina niciodată, informațiile furnizate de Client unor terțe părți și nu va folosi detaliile sale personale în scopuri de marketing, cu excepția cazului în care Clientul a consimțit, în mod expres, aceste operatiuni.
9. Prestatorul va dezvălui informațiile Clientului dacă este obligat prin lege sau prin intermediul autorităților de executare sau la solicitarea unei terțe părți în contextul unor proceduri judiciare reale sau iminente, cu condiția ca Prestatorul să poată face acest lucru fără a încălca legile privind protecția datelor. Datele clientului vor fi stocate pe durata contractului principal. Este posibil ca Prestatorului să i se solicite să stocheze datele Clientului mai mult timp pentru a se conforma obligațiilor legale, contractuale sau de conformitate.
10. Clientul are dreptul:

• în orice moment și gratuit, să solicite Prestatorului să-i furnizeze copii ale tuturor informațiilor personale despre el.
• să solicite Prestatorului să modifice, să corecteze sau să actualizeze informațiile personale pe care le deține despre acesta.
• să ceară să renunțe la orice comunicare de marketing pe care o poate primi din partea Prestatorului
• să solicite Prestatorului să ștergă orice informație personală pe care o deține in legatura cu el.
11. În unele cazuri, Prestatorul se va putea afla in imposibilitatea de a stopa utilizarea informațiilor personale ale Clientului, dar, in aceste situatii, va explica Clientului acest lucru și va prezenta motivul.
12. Anexa A:

- Numele complet
- Adresa
- Numar de telefon
- Adresa mail
- Cont bancar și alte detalii financiare
-Nume utilizator și parole

Clauze finale

1.Clientul se obligă, în momentul oferirii informațiilor necesare executării comenzii, să respecte normele legislației în vigoare. (Exemplu: de a nu folosi în textul felicitării un vocabular necorespunzator, vulgar, discriminatoriu, etc,, să nu folosească serviciile magazinului cu titlu de mită, să nu folosească lucrătorii serviciului de livrare pentru pătrunderea în locuri cu acces interzis sau sa ii puna in situatii care ar presupune alte încălcări ale legislatiei).
2 Clientul are obligația sa respecte legea și sa ofere date veridice în timpul plasării comenzii.
3. Fara a intra în contradicție cu stipulările de mai sus, Ok Flora se eliberează de răspundere în cazul neîndeplinirii condițiilor date, dacă aceasta survine ca urmare a factorilor de forță majoră, inclusiv acțiunile organelor de stat, incendiu, inundații, cutremur de pamânt, alte calamități naturale, lipsa energiei electrice, lucrul instabil al rețelelor de calculator, greve, și alte cazuri, ne incluse în listă, ce pot influența asupra executării comenzii.
4. In zilele de sarbatoare, precum 14 februarie, 1 si 8 martie, Crăciun, Paste sau alte sărbători care presupun un flux mai mare de comenzi, ne rezervam dreptul de a nu transmite poza martor.

Loading...